Saturday, 16 June 2012

mengomel soghhe-soghhe

lama aku tak jenguk n ubah2 design beeeelog bodoh aku ni..
bila ntah ada masa nk ubah penampilan menda ni n happdate menda2 baru yg berfaedah dan berguna tok mase depan yg cemerlang..gemilang..terbilang..ikan semilang masak lemak cili api...fuuuh...mak...aiyyyhh...sodap eyh...
hurm..
malu gak ad blog cmni...sgt2 la bosan..tkde pepe yg menarik..
nk kata baru..lama dh wujud..cuma aku ni yg mls nk godek2 menda2 yg ade ni...
tkpela..
InsyaAllah..ade kelapangan dan rezeki..
ada lah..so far..aku biarkan je blog ni tersadai...
kot ye pon..bukan org ramai tau pon aku ade blog bodoh ni..
segelintir yg sgt2 kecik je tau..
so..biarla dlu...
focus on sumthing else dlu...
tc guys..
Salam..

Sunday, 1 April 2012

bila ntah aku nk happppdate nih..

aku tkde rumah kt shah alam...
bukan aku mls nk cari...
tp jujur..
aku mmg mengada2 kalo nk cari hauzzmate ni...
so..sbb kan aku tkde uma..aku terpkselah ulang-alik...
n bila dh ulang-alik...bila nya aku nk happppdate...
kanz????hehe..